NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI

Z JAKÉ ZEMĚ POCHÁZÍ VAŠE ZBOŽÍ?

Náš sortiment je tvořen zbožím určeným pro německý trh. Naleznete u nás ale i výrobky z jiných západoevropských zemí například z Francie, Itálie, Španělska, V. Británie či zemí BENELUXU. Zemi původu naleznete u každé položky. 

JE VAŠE ZBOŽÍ KVALITNÍ? 

ANO. Naše zboží je originální a určené výhradně pro západní trhy, kde jsou výrobky řádově kvalitnější. 

PROČ VAŠE VÝROBKY? 

NAŠE VÝROBKY JSOU DALEKO KVALITNĚJŠÍ, MAJÍ JINOU KONCENTRACI AKTIVNÍCH LÁTEK. PROTO MAJÍ I VYŠŠÍ ÚČINNOST, ČI JICH POUŽIJETE MÉNĚ - ČÍMŽ VE VÝSLEDKU UŠETŘÍTE. 

KDE VAŠE ZBOŽÍ POŘIZUJETE? 

Převážně přímo ve výrobních závodech, ale máme i stálé velkododavatele napříč Evropou. 

MÁTE ZBOŽÍ SKLADEM?

ANO, máme. Všechny položky jsou fyzicky skladem u nás. Nemusíte tedy čekat na ,,dovoz,, po objednávce, jako u některých jiných e-shopů. 

PRODÁVÁTE ZA CENY JAKO V NĚMECKU? 

ANO, naše cenotvorba odráží doporučené ceny pro maloobchodní prodej v Německu. Zohledňujeme pouze rozdílnou DPH a dovozové náklady. 

KDY MOJI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE, VYEXPEDUJETE?

Zpravidla většinu objenávek expedujeme v den objednání či po jejím uhrazení, nejpozději však další pracovní den. 

JAK MOJI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE?

Využíváme pouze osdvědčených dopravců - PPL, GLS a České Pošty. Využít můžete jak doručení na Vaši adresu, tak za zvýhodněnou cenu do výdejních míst a boxů, kterých máme v nabídce aktuálně více jak 9000 po celé ČR a přes 1400 na Slovensku.

ZASÍLÁTE I NA SLOVENSKO?

ANO. Zasíláme i na Slovensko. Využíváme přepravní společnost Slovak Parcel service (SPS) a GLS. I na Slovebsku lze využít doručení do výdejních míst, či dobírku. 

MUSÍM SE U VÁS KVŮLI NÁKUPU REGISTROVAT?

NE. U nás může nakoupit kdokoliv i bez registrace. Regisrace do zákaznické sekce je čistě dobrovolná věc. Registrací získáte přístup k novinkám a slevám pouze pro věrné zákazníky. Registrací se automaticky také registrujedte do slevového systému. 

CO KDYŽ MÁM VELKOU OBJEDNÁVKU? KOLIK ZAPLATÍM ZA DOPRAVU?

Přesně podle ceníku doprav v sekci DOPRAVA a PLATBA - dle hodnoty objednávky. U nás nehraje roli, kolik zásilek Vám pošleme. Platíte poštovné vždy pouze 1x

MUSÍM ZAPLATIT POUZE PŘEDEM?

Můžete využít i služby dobírky tj. zaplacení až při převzetí zásilky u všech objednávek s hodnotou nad 500 Kč. U zásilek s hodnotou do 500 Kč je možná pouze platba předem. 

PŘIŠLA MI POŠKOZENÁ ZÁSILKA! CO DÁL?

To nás mrzí. Naše zásilky jsou bezpečně zabalené, i díky tomu řešíme poškozené zásilky v jednotkách za rok. Ale nemůžeme ovlivnit balením zásilek nevhodné chování některých  zaměstatnců přepravních služeb. Pokud Vám přišla poškozená zásilka, co nejdříve nás kontaktujte a společně dohodneme další postup. 

MÁTE DALŠÍ OTÁZKY, AŤ UŽ KE ZBOŽÍ ČI K NÁKUPU?

OBRAŤTE SE NA NÁS, RÁDI VÁM PORADÍME ČI ZODPOVÍME VAŠI OTÁZKU: info@nemeckadrogerie.cz