REKLAMACE - A jejda ... ale i to se může stát

Ale nebojte, vše se dá vyřešit :) 

PŘIŠEL POŠKOZENÝ BALÍČEK?

To nás upřímně mrzí :( Stává se to ojediněle díky našemu pečlivému balení. Vždy se ale snažíme najít pro Vás to nejlepší řešení. Pokud zjistíte poškození zboží, nepanikařte. Zavolejte, napište e-mail nebo vyplňte formulář na této stránce :) My se Vám co nejdříve ozveme a společně vše vyřešíme. Neposílejte prosím zboží zpět, kvůli jeho povaze hrozí další zničení. My případnou výměnu či náhradu zařídíme.

JINÁ REKLAMACE?

V případě, že u zboží zakoupeného v eshopu  www.nemeckadrogerie.cz zjistíte vadu anebo vada vznikne běžným používáním, prosím vyplňte formulář na této stránce.
Zde popište vadu a uveďte vaše osobní údaje, které jsou nezbytné pro vyřízení reklamace + připojte číslo Vaší objednávky. Naši pracovníci se Vám nejpozději další pracovní den ozvou a navrhnou řešení. 


Vše ohledně reklamace a vrácení zboží zasílejte na adresu naší provozovny Šárka Havlíková - nemeckadrogerie.cz, Drahonice 2, Drahonice 38901

Vyhnete se tak prodloužení vyřízení vaší reklamace.

Důležité: Nezasílejte zásilku na dobírku, nebude převzata a vrátí se Vám. Případné vrácení peněz či refundace proběhne výhradně převodem na účet. 

My vás budeme neprodleně kontaktovat emailem či telefonicky a poskytneme vám kompletní informace, jak dále postupovat, aby byla vaše reklamace v co možná nejkratším čase vyřízena k Vaší úplné spokojenosti.