NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI
Z JAKÉ ZEMĚ POCHÁZÍ VAŠE ZBOŽÍ?
Náš sortiment je tvořen zbožím určeným pro německý trh. Naleznete u nás ale i výrobky z jiných západoevropských zemí například z Francie, Itálie, Španělska, V. Británie či zemí BENELUXU. Zemi původu naleznete u každé položky.
JE VAŠE ZBOŽÍ KVALITNÍ?
ANO. Naše zboží je originální a určené výhradně pro západní trhy, kde jsou výrobky řádově kvalitnější.
PROČ VAŠE VÝROBKY?
NAŠE VÝROBKY JSOU DALEKO KVALITNĚJŠÍ, MAJÍ JINOU KONCENTRACI AKTIVNÍCH LÁTEK. PROTO MAJÍ I VYŠŠÍ ÚČINNOST, ČI JICH POUŽIJETE MÉNĚ - ČÍMŽ VE VÝSLEDKU UŠETŘÍTE.
KDE VAŠE ZBOŽÍ POŘIZUJETE?
Převážně přímo ve výrobních závodech, ale máme i stálé velkododavatele napříč Evropou.
MÁTE ZBOŽÍ SKLADEM?
ANO, máme. Všechny položky jsou fyzicky skladem u nás. Nemusíte tedy čekat na ,,dovoz,, po objednávce, jako u některých jiných e-shopů.
PRODÁVÁTE ZA CENY JAKO V NĚMECKU?
ANO, naše cenotvorba odráží doporučené ceny pro maloobchodní prodej v Německu. Zohledňujeme pouze rozdílnou DPH a dovozové náklady.
KDY MOJI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE, VYEXPEDUJETE?
Zpravidla většinu objenávek expedujeme v den objednání či po jejím uhrazení, nejpozději však další pracovní den.
JAK MOJI OBJEDNÁVKU DORUČÍTE?
Využíváme pouze osdvědčených dopravců - PPL, GLS a České Pošty. Využít můžete jak doručení na Vaši adresu, tak za zvýhodněnou cenu do výdejních míst a boxů, kterých máme v nabídce aktuálně více jak 9000 po celé ČR a přes 1400 na Slovensku.
ZASÍLÁTE I NA SLOVENSKO?
ANO. Zasíláme i na Slovensko. Využíváme přepravní společnost Slovak Parcel service (SPS) a GLS. I na Slovebsku lze využít doručení do výdejních míst, či dobírku.
MUSÍM SE U VÁS KVŮLI NÁKUPU REGISTROVAT?
NE. U nás může nakoupit kdokoliv i bez registrace. Regisrace do zákaznické sekce je čistě dobrovolná věc. Registrací získáte přístup k novinkám a slevám pouze pro věrné zákazníky. Registrací se automaticky také registrujedte do slevového systému.
CO KDYŽ MÁM VELKOU OBJEDNÁVKU? KOLIK ZAPLATÍM ZA DOPRAVU?
Přesně podle ceníku doprav v sekci DOPRAVA a PLATBA - dle hodnoty objednávky. U nás nehraje roli, kolik zásilek Vám pošleme. Platíte poštovné vždy pouze 1x
MUSÍM ZAPLATIT POUZE PŘEDEM?
Můžete využít i služby dobírky tj. zaplacení až při převzetí zásilky u všech objednávek s hodnotou nad 500 Kč. U zásilek s hodnotou do 500 Kč je možná pouze platba předem.
PŘIŠLA MI POŠKOZENÁ ZÁSILKA! CO DÁL?
To nás mrzí. Naše zásilky jsou bezpečně zabalené, i díky tomu řešíme poškozené zásilky v jednotkách za rok. Ale nemůžeme ovlivnit balením zásilek nevhodné chování některých zaměstatnců přepravních služeb. Pokud Vám přišla poškozená zásilka, co nejdříve nás kontaktujte a společně dohodneme další postup.
MÁTE DALŠÍ OTÁZKY, AŤ UŽ KE ZBOŽÍ ČI K NÁKUPU?
OBRAŤTE SE NA NÁS, RÁDI VÁM PORADÍME ČI ZODPOVÍME VAŠI OTÁZKU: info@nemeckadrogerie.cz